Konverteringsoptimering

KONVERTERINGSOPTIMERING

Er din hjemmeside

Et vandfald, som potentielle kunder falder ned af?

En af de største overvejelser man skal gøre sig omkring sin hjemmeside, er den tilgængelighed der findes på hjemmesiden. Er det nemt for dine kunder at købe? er det nemt at navigere? får dine kunder svar på det de leder efter?
Hvis ikke, så risikere du at potentielle kunder lukker ned før de foretager et køb eller en henvendelse.

Det handler

Om at gøre det nemt for dine kunder at handle online

Det ellers lange fine ord “konverteringsoptimering” har en kortere forståelse end ordet selv.

Det handler kort og godt at have fokus på hvordan du kan konvertere flere besøgende kunder.

Du skal have en klar synlighed på din hjemmeside. Det skal være nemt og simpelt at navigere. Kontaktformularer og synlige knapper ligeledes.

Dine tekster skal være salgsbevidste og løse dine kunders eventuelle problemstillinger.

Forestil dig at dine besøgende kunder stopper ved kassen uden at trykke på købsknappen?

Konverteringsoptimering er derfor relevant for dig, som der allerede har en webshop eller hjemmeside, som der ikke performer som ønsket.

Hos someo.dk samler vi en 360 graders opsummering af de ændringer der kan laves på din hjemmeside for at gøre dine kunders rejse til køb mere synlig og bekvemt for at øge din online omsætning.

Hvad er

konverteringsoptimering?

Konverteringsoptimering handler som nævnt om at gøre rejsen nem for dine potentielle kunder, og derfra få flere henvendelser. 

Hos someo.dk har vi samlet en opsummering af de meste anvendte forbedringer som de fleste kan anvende.

Lange tekster, der gentager sig selv igen og igen, har det med for de fleste at give op på.

Vi skal have korte, præcise og informative tekster, der direkte appellerer til dine potentielle købere.

Vi skal have noget at klikke på som kunder!

Læg i kurv, betal, kontakt, menu og meget mere.

Vi som forbrugere skal let kunne navigere i hjemmeside eller webshop, og den bedste tilgang til dette, er synlige knapper på siden.

At tilmelde sig et nyhedsbrev er med til at holde dine kunder interesseret i din hjemmeside eller webshop.

Hvad gør dig unik?
Hvad gør at dine besøgende skal vælge dig?
USP’er er en forkortelse af; Unique Selling Proposition eller Unique Selling Point.

Det betyder i faglighed; Hvad adskiller dig som leverandør, i forhold til konkurrenten?

Du skal have klare salgsargumenter, og du skal gøre det synligt hvad fordelen ved din virksomhed er.

Hvordan finder dine kunder dig på andre medier?
skal de selv google dig frem? eller skal de søge sig frem på Facebook?
Nej vel?

Du skal have klare og synlige knapper som henviser dine kunder direkte til dine medier.

Konverterings Partner

For dig der ønsker at få et overblik over de forbedringer der kan foretages
499.- Pr. Time
  • Konverteringsoptimering
  • Keywords analysering
  • Konkurrenceanalyse
  • Google Optimering
  • Teknisk SEO
  • Mobiloptimering
  • URL Strukturering
Undgå bøvlet

Skal vi sætte skub i forretningen?

Smid en mail under konkakt!

Send os en mail!